ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНГО ІНТЕЛЕКТУ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ

  • Ю. І. КОНОПЛІЦЬКА Рівненський державний гуманітарний університет
  • О. Г. СТАВИЦЬКА Рівненський державний гуманітарний університет
Ключові слова: емоції, емоційний інтелект (ЕQ), коефіцієнт інтелекту (IQ), міжособистісний інтелект, внутрішньоособистісний інтелект, особистість, підлітковий вік

Анотація

Стаття присвячена теоретичному аналізу особливостей розвитку емоційного інтелекту у підлітковому віці. Здійснюється загальна характеристика структури, етапів розвитку та становлення емоційного інтелекту. Проводиться оцінка та визначення відмінностей між високим та низьким рівнем управління власними емоціями. У роботі робиться акцент на підлітковому віці, адже це є сенситивний період формування емоційного інтелекту, де особистість вчиться управляти власними емоціями та емоціями інших людей. Вікові особливості підліткового періоду сприяють становленню внутрішньоособистого та міжособистісного емоційного інтелекту у рамках провідної
Психологія: реальність і перспективи діяльності та соціальної ситуації розвитку підлітка, тому питання гармонійної єдності емоцій та когнітивних процесів є як ніколи актуальним саме у цьому віці

Опубліковано
2019-03-05

##plugins.generic.recommendByAuthor.heading##

##plugins.generic.recommendByAuthor.noMetric##