ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ САМООЦІНКИ ВЛАСНОГО НАЦІОНАЛЬНОГО «Я» У СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ

  • Л. М. СПІВАК Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Ключові слова: самооцінка, національне «Я», завищена самооцінка, адекватно висока самооцінка, адекватно низька самооцінка, низька самооцінка, студентська молодь

Анотація

Статтю присвячено особливостям становлення самооцінки власного національного «Я» у студентів закладів вищої освіти. Розкрито сутність національного «Я» особистості та йогосамооцінки. Презентовано методику вивчення процесу становлення самооцінки власного національного «Я» у студентської молоді. Емпірично встановлено особливості становлення самооцінки власного національного «Я» у студентів перших-четвертих курсів закладів вищої освіти. У найбільшої кількості студентів виявлено адекватно високу самооцінку свого національного «Я», в найменшої – завищену та адекватно низьку самооцінку. Заниженої самооцінки власного національного «Я» у студентської молоді не виявлено. Статистично значущих змін у рівнях становлення самооцінки власного національного «Я» студентів від першого до четвертого курсу не визначено. Емпірично виявлено прояви типів національної ідентичності студентів із різними рівнями самооцінки їх національного «Я».

Опубліковано
2019-03-06

##plugins.generic.recommendByAuthor.heading##

##plugins.generic.recommendByAuthor.noMetric##